12 Ocak 2008 Cumartesi

TUNE UP UTİLİTİES 2008 İNCELEMESİ(resimli anlatım)









Tune up 2008, aynı programın çok rağbet gören 2007 sürümünün 2008 versiyonudur. Program, genel olarak bilgisayarınızı hızlandırmayı, kayıt defteri(registry) sorunlarınızı çözmeyi, hard diskte yer açmayı ve Windows' unuzu istediğiniz gibi kişiselleştirebilmeyi vaat eder. Programı yüklediğiniz zaman önceki sürümde de olduğu gibi masaüstünde iki tane kısayol oluşturuluyor. Bunlardan birisi 1-Click-Maintenance diğeri ise programın ana kısayolu. 1-Click-Maintenance tek tıkla bilgisayarınızın pek çok sorunu çözmenize yardım eder.

Tune up Utilities 2008 ikonuna tıkladığınızda ise pek çok işlem yapabileceğiniz bir ekranla karşılaşırsınız. Programda bulunan her bir fonksiyonun ne işe yaradığını yukarıdaki resimlerde anlattım. Programın 30 günlük deneme sürümünü buradan indirebilirsiniz.

Bu yazıyı beğendiniz mi? Bu ve bunun gibi pek çok yazıya kolayca ulaşabilmek için ücretsiz RSS özet akışlarına abone olun. RSS NEDİR?

1 yorum:

Adsız dedi ki...

ilk yorum benden olsun arkadaslar çok güzel bir program indirmenizi tavsiye ederim bence en iyi bakım performans programı almanca oldugu için anlamıyordum arkadaşa teşekkür ediyorum gereken açıklamaları resimli anlatmış TEŞEKKÜRLER